جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران (MAKE)

عضویت در جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران(MAKE)  از سال 2014 زیر نظر دانشگاه صنعتی شریف با همکاری بنیاد جهانی MAKE و شبکه جهانی دانش (Know Network)

    جایزه سازمان دانشی برتر ایران (Iran MAKE Award) که از سال 2011 به طور رسمی و زیر نظر مستقیم بنیاد جهانی MAKE توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، در سطح منطقه‌ای/ملی بوده و به طور مشابه هر ساله در قاره‌های اروپا، آمریکای شمالی، آسیا برگزار می‌شود.

    برگزاری جایزه جهانی MAKE در کشور تا کنون با استقبال بیش از 100 سازمان ایرانی همراه بوده که ضمن آشنایی دقیق با جایگاه خود در حوزه مدیریت سازمانی با نگاه دانش‌محور از منظر 150 شاخص معتبر عملیاتی بنیاد جهانی MAKE، از راهکارهای معتبر عملیاتی ارائه شده در گزارش‌های تحلیلی اختصاصی برای هر سازمان به منظور ارتقای خلق ارزش از دانش در سازمان خود بهره می‌برند. همچنین سازمان‌های برتر ایران به طور مستقیم به ارزیابی‌های آسیایی سازمان دانشی برتر (Asian MAKE Award) راه می‌یابند.

    هدایت و سازماندهی این جایزه در ایران توسط دانشگاه صنعتی شریف و زیر نظر شورای عالی راهبری جایزه جهانی MAKE در ایران انجام می‌شود. دانشگاه صنعتی شریف ارزیابی سازمان‌های شرکت کننده داخلی را توسط کمیته عالی داورای متشکل از اساتید و خبرگان حوزه مدیریت دانش محور از سراسر کشور که در قالب کمیته‌های تخصصی داوری سازماندهی می‌شوند با نظارت مشاورین بین‌المللی MAKE و تحت استاندارد‌های بنیاد جایزه MAKE انجام داده و برترین سازمان‌های کشور را جهت حضور در ارزیابی‌های آسیایی به بنیاد جهانی MAKE معرفی می‌نماید.

    حضور در جایزه MAKE ایران فرآیندی تقریبا یک ساله است که طی این مدت سازمان در مراحل مختلف مورد ارزیابی متخصصین و استید برجسته مدیریت دانش‌محور قرار گرفته و انواع آموزش‌ها، تبادل تجربیات با سایر سازمان‌ها و شناسایی موقعیت سازمان در میان سایر سازمان‌ها و ارائه راهکارهای ارتقای ارزش‌آفرینی از دانش به سازمان ارائه می‌شود.

     این جایزه به دنبال ارزیابی سازمان‌ از منظر مدیریت دانش‌محور در کلیه ابعاد و فعالیت‌های سازمانی به منظور خلق ارزش برای ذی‌نفعان از طریق تبدیل دانش‌ و سرمایه‌ فکری به محصولات/خدمات/راهکارهای بهتر است و در این مسیر با شناساندن جایگاه سازمان در میان سایر سازمان‌ها در حوزه مدیریت دانش‌محور به ارائه توصیه‌های عملیاتی مبتنی بر تجربیات سازمان‌های پیشرو به منظور ارتقای نگاه دانش‌محور و خلق ارزش از دانش در قالب گزارش‌های تحلیلی و کاملا محرمانه به سازمان‌های می‌پردازد.

آدرس سایت جایزه سازمان دانشی برتر ایران (Iran MAKE Award) :      http://km.sharif.ir

ورود کاربران



اطلاعات تماس

 نشانی: اصفهان - خيابان فرایبورگ - نبش چهارراه رسالت - پلاك 23 - ساختمان پورسینا

 کدپستی : 81687/73111

con tel fa  تلفن : 36681710.11-031

 نمابر : 36699637-031

خبرنامه

captcha

ورود کاربران



Top